fredag 17 februari 2017

Fredag!


Då var sportlovet här, underbart!
Det börjar med att mellersta dottern skall iväg på roligheter ikväll.
Jag vet att jag skrivit det tidigare men jag är så otroligt glad. Vår dotter hade det inte så lätt och för 11/2 årsedan bytte hon skola. Vilken förändring och så mycket vänner hon fått. Kan inte förstå att det blivit så bra. När vännerna erbjuder alla möjliga trevliga aktiviteter och man  ser att hon är glad, då blir mamma hjärtat glatt. Ikväll är det bakning som gäller för hennes del i glada vänners lag.
För mig väntar på spåret tillsammans med maken inte fel det heller. Just nu lyssnar jag på yngsta dottern som spelar piano och sjunger. När äldsta dottern flyttade var jag rädd att det skulle ta slut på musiken från övervåningen, men yngsta dottern har tagit vid och även mellersta dottern ibland.
Ha en fin kväll!
Hanna

 

Inga kommentarer: