måndag 27 februari 2017

Laura Ashley










Alla som känner mig vet att jag har en absolut favorit affär och har haft det ända sedan min ungdom, Laura Ashley. Ja jag vet jag älskar blommor, äkta, målade ja blommor i alla de former, så självklart att jag då gillar Laura Asley.
Så när jag är i London bara måste jag dit och titta. När jag var yngre och var i London fanns det flera Laura Ashley på Oxfordstreet eller i anslutning till den gatan, så är det inte idag. Där finns ingen. Men inte så långt från Harrods finns det en mindre Laura Asleybutik, som har de mest fantastiska saker. Naturligtvis skulle ja inget ha denna gång, heller, men så blev det inte riktigt, bilder kommer en annan dag.
Att läsa katalogen innan läggdags är som balsam för själen.
Ha nu en fin måndag!
Hanna

Inga kommentarer: