fredag 25 oktober 2019

En vecka och simning!

Ser att jag inte gjort något inlägg på hela veckan, trots att det egentligen funnits många roliga saker att blogga om, men kanske just därför att inte tiden har räckt till riktigt.
När jag kom hem från jobbet idag efter att ha varit och handlat hade redan mellersta dottern kommit hem och det blev snabblagning av mat, eftersom hon skulle iväg till simhallen och jobba. När hon hade gått somnade jag tjugo minuter på soffan, men sedan skrev hon och frågade om jag kunde promenera bort med hennes tandborste som hon glömt och hon skall sova borta i natt. Jag tog mig så klart en promenad dit och passade samtidigt på att simma 1000 meter innan de stängde.
Under tiden körde maken yngsta dottern med en kompis till en annan kompis för Halloween party med klassen.
I morgon kommer mina föräldrar och jag och dom skall köra till äldsta dottern och hennes sambo, så roligt.
Nästa vecka väntar ännu fler roligheter.
Nu skall jag sticka vidare, ha en fantastisk kväll!