lördag 19 oktober 2019

Skroten, tyger

Huset fullt. Här vet man aldrig hur många det är i huset när man vaknar. Vi trodde att bara yngsta dottern hade övernattningsgäst för dem hade maken varit och hämtat efter någon tillställning, men jag tyckte det var så konstigt för det stod två par skor jag inte kände igen i hallen när jag vaknade. Det visade sig att även mellersta dottern hade varit iväg med bilen och hämtat en kompis efter att vi lagt oss. Så roligt jag tycker det är när tjejerna har kompisar, det blir så många glada skratt. Jag som är van att vi är många i familjen och älskar fart och fläkt så när vi är många det gillar jag. 
För att inte störa här på morgonen tog jag bilen och körde till Skroten i Skene för att handla lite tyg och maken tog som vanligt bilen till mina föräldrar för att fortsätta den påbörjade renoveringen.

Hoppas din lördag är precis så som du vill ha den!




Inga kommentarer: