fredag 4 oktober 2019

Fredag!

Då var denna fantastiska fart fyllda vecka slut. I onsdags fick jag att tillsammans med min man och en kollega på jobbet förmånen att besöka en annan kollega i hans båtbyggeri, spännande och trevligt. På kvällen var jag och maken och tittade på Hasse och Tage filmen, mycket fina person porträtt, men annars var det inte riktigt vad jag hade hoppats på. Kanske är jag lite för ung, tror min föräldrar generation uppskattat den mer.
På torsdagen när jag slutar tidigt tog jag bilden och körde till Göteborg för att träffa en väninna och jag som nästan aldrig går på bio inte varje år, var på bio även då och tittade på DownTown abbey, mycket bra får jag säga. Sedan var vi på en restaurang och åt Indisk mat, så gott.
I morse bakade jag kanelbullar som jag hade med mig till jobbet. Så mycket vila kanske det inte blir i helgen heller då är det andra aktiviteter som står på schemat.
Till ännu en rolig sak, allt jag har planterat i växthuset har börjat växa, det trodde jag väl aldrig.
.


Inga kommentarer: