lördag 1 februari 2020

Lars Lerin


Satte mig precis på sängen för att skriva ett blogginlägg och kände då hur otroligt trött jag var. Ringde mina föräldrar strax efter sju idag och frågade om vi skulle till Stenungsund och Lars Lerin utställningen, det ville de gärna. Så jag hämtade upp dem i Kungälv och så gick vi på Kexfabriken innan vi körde vidare till Stenungsund. 
På väg hem stannade vi på en restaurang i Kungälv. När jag kom hem var yngsta dottern hemma, men mellersta dottern jobbar, så jag satte genast igång med kvällsmat som skall fixas så snart jag skrivit klart. Det blir bara köttfärsås idag. Jag glömde att när jag var på väg hem blev det även ett besök på Swelogent och jag köpte tre tyger. Vi får se om det blir något sytt imorgon.

Lars Lerins utställning kan jag verkligen rekommendera.

Inga kommentarer: