söndag 2 februari 2020

Sömnad

Får se om det blir någon sömnad ikväll, ville inte riktigt gå upp i syrummet och sätta fart eftersom vi inte har några fönster i det rummet och vi har en så underbart solig dag, så jag har i stället öppnat upp och är i uterummet. Kanske blir det sömnad ikväll, men är inte säker på det. När mellersta dottern hade gått till jobbet satte jag igång operation storstädning eller städning och städning, men plocka undan allt på hennes rum. Där var lite rörigt kan man säga efter att hon plockat ihop allt hon skall ha med till lägenheten, så jag tänkte det är lika bra att göra det nu, så behöver jag inte tänka på det innan hon kommer hem igen. Sedan var det några knappar i kläder (de hade inte låssat), men satt så dålig att hon ville jag skulle sy dit dem innan hon gav sig av. Dessa tjejer och all mat hon gör till oss så får man verkligen ställa upp med det lilla hon vill ha hjälp med och det är inte så länge till de behöver sina föräldrar på samma sätt, snart självständiga, så det gäller att njuta av det så länge det varar.
En av alla de rätter vi får njuta av med mellersta dottern i huset.

1 kommentar:

Unknown sa...

Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

Plus, making money online using it is as simple as 1...2...3!

This is how it works...

STEP 1. Input into the system which affiliate products you want to push
STEP 2. Add push button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products for you!

Are you ready?

Click here to start running the system