söndag 31 maj 2020

Morsdag

Vilken fin dag.
Vaknande av att döttrarna som bor hemma kom in med skönsång, tårta, mackor och presenter. Kan man ha det bättre?. Det var en god tårta med lemoncard, choklad, blåbär och grädde. Jag tog även en bit till förmiddagsfikan. Mellersta dottern åkte sedan till jobbet och jag började putsa fönster. Nu är alla fönster på framsidan klara i alla fall. Får hoppas jag hinner alla innan fredag då dottern tar studenten. Jag kan inte ta dem på baksidan dagtid för då har vi sol rakt på.
Skall se om jag får strukit och vikt lite tvätt också.
Min egen fantastiska mamma firade jag i går när jag var på Hälsö hos mor och far. Min fantastiska mamma, full av energi och aldrig en lugn stund varken det är corona eller inte. Tidigare deltog hon i många olika aktiviteter, det går ju inte nu, så nu är det projekt i hemmet som gäller, men med alla hennes intressen är det inget problem.
Tack mamma för att du är du!




Njut av dagen!


Inga kommentarer: