lördag 16 maj 2020

Tvååker

Idag på förmiddagen har jag och maken varit på bland annat Österö fårfarm. 
Vi var även på växthusen i Himmel, där har vi inte varit tidigare, så mycket fint. På Österö satt vi ute i trädgården och fikade, man köpte en fikakorg som innehåll kakao, kaffe och te. Sedan kunde man välja om man ville äta i deras lada eller utomhus. Jag och maken valde ute. Vädret kanske inte var det bästa, men solen tittade fram ibland.
VI gjorde även ett besök på Strömma farmlordge. Dit brukar vi åka någon gång varje år.
En promenad i Åkulla bokskogar blev det också.
















Ha nu en fin eftermiddag och kväll, kanske kommer det en liten film senare här på bloggen!

25 kommentarer:

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollspåren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Älska trollformler
2) Lost Love Spells
3) Stoppa skilsmässor
4) Giftermål
5) Graviditet spell
6) Uppdelningar
7) Dödsförtroll
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

anonymous sa...

Jag heter Katrina Leo och med så mycket glädje i mitt hjärta är jag här för att uttrycka mig om hur Dr Isikolo räddade mitt äktenskap från skilsmässa. Jag och min man hade ett visst missförstånd och det splittrade vårt äktenskap i den mån min man sökte skilsmässa. Så jag har inget annat val än att gå till internet för att söka efter en lösning på mitt problem. Det var där jag stötte på Dr Isikolo detaljer och hur så många människor skrev bra saker om honom och hans underbara verk för dem och om hur han har hjälpt många människor genom att återställa deras relation. Jag kontaktade Dr Isikolo och han berättade allt jag behövde göra och på mindre än 48 timmar avbröt min man skilsmässopapperen. Nu bor jag och min man tillsammans i fred och harmoni, tack vare Dr Isikolo för att han räddade mitt äktenskap från att gå i upplösning. Dr Isikolos kontaktinformation är via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller så kan du också Whatsappa honom på +23481333261196.

Unknown sa...

Är du i stort behov av kärleksbesvärjelser för att få tillbaka din före detta älskare eller återförena ditt äktenskap? Maila DR ISIKOLO för snabb 48 timmars lösning. Jag heter Melina Marius. Jag hade problem med min man för en månad sedan, vilket ledde oss ifrån varandra. När han gjorde slut med mig var jag förvirrad och visste inte vad jag skulle göra för att få tillbaka honom, jag kände mig så tom inombords. Tills jag stötte på DR ISIKOLO på internet om hur han har hjälpt så många människor att lösa olika problem. Jag mailade honom och jag berättade för honom om mitt problem och jag gjorde vad han bad mig göra för att han skulle hjälpa mig, för att kortfattat göra den långa historien kort. Innan jag visste ordet av, på mindre än 48 TIMMAR, ringde min man mig och han kom tillbaka till mig och berättade att han var ledsen över vad som pågick mellan oss båda. Slutligen skriver jag detta vittnesbörd för att framföra mitt tack och djupa tack till dig DR ISIKOLO för att du har hållit dina ord och dina löften genom att föra honom tillbaka till mig på bara 48 timmar av din kraftfulla trollformel, och för att du använde dina begåvade och stora krafter för att ta honom tillbaka. Om du behöver hans hjälp kan du maila honom på: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +23481333261196.

Unknown sa...

Hur den här store mannen som heter Dr Isikolo hjälpte mig att få tillbaka min älskare inom 48 timmar. min älskare gjorde slut med mig tidigare i år och alla mina ansträngningar för att få tillbaka honom visade sig misslyckas. Jag älskar honom så mycket att jag blir arg varje gång jag ser honom med en annan tjej. så en dag gick jag igenom internet på jakt efter hjälp när jag såg ett vittnesmål från så många människor om hur den här stora mannen som heter DR ISIKOLO hjälpte henne att komma tillbaka med sin man, så tur för mig, han fick jag kontakt med mannen. så jag kontaktade honom snabbt och jag förklarade allt för honom och han gav mig fullständig information om processen och vad jag skulle göra. så han sa att han behöver några saker för att göra bönerna åt mig, vilket jag gjorde mitt bästa för att få honom att se till att mina böner är gjorda och inom 48 timmar som han redan försäkrat mig. min älskare kom tillbaka till mig vädjande och hans snabba återkomst förvånar mig fortfarande tills nu. Allt tack vare DR ISIKOLO kan du också maila honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp: +2348133261196 och vara säker på lösningen eftersom han helt enkelt är den bästa du kan hitta någonstans.

Unknown sa...

Hej jag heter Dora Sebastian och jag är här för att sprida dessa goda nyheter till hela världen om hur jag fick tillbaka min ex-kärlek. Jag höll på att bli galen när min kärlek lämnade mig för en annan tjej förra månaden. Men när jag träffar en vän som presenterar mig för DR ISIKOLO, den stora budbäraren till oraklet som han tjänar, berättade jag mitt problem för DR ISIKOLO om hur min ex kärlek lämnade mig och hur jag behövde få ett jobb i ett mycket stort företag . Han sa bara till mig att jag har kommit till rätt ställe där jag kommer att få min hjärtelust utan några biverkningar. Han berättade för mig vad jag måste göra. Efter att det var gjort. Under de kommande två dagarna ringde min kärlek mig på telefon och sa förlåt för att jag levde innan nu och även under nästa vecka efter att min kärlek ringde mig för att vädja om förlåtelse. Jag kallades till intervju i mitt önskade företag där jag behövde arbeta som verkställande direktör. Jag är så glad och överväldigad att jag måste berätta detta för hela världen. Inget problem är för stort för honom att lösa..Kontakta honom direkt på: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp: +2348133261196.

Unknown sa...

DR ISIKOLO har gjort det igen för mig efter att ha hjälpt mig att få tillbaka min man. Jag heter Vanessa Erik och jag vill berätta för världen om DR ISIKOLO den stora förtrollningskastaren som förde tillbaka min estrandade make till mig när jag trodde att allt hopp var förlorat. så jag kontaktade honom och följde allt han sa åt mig att göra och jag fick faktiskt resultatet inom 48 timmar som han försäkrade mig. DR ISIKOLO använde sin kraftfulla besvärjelse för att få ett leende på läpparna genom att få tillbaka min man med sin besvärjelse, först trodde jag att jag drömde när min man kom tillbaka till mig på knä och bad mig att förlåta henne och acceptera henne tillbaka och till och med sedan dess älskar han mig mer än jag någonsin förväntat mig, så jag lovade mig själv att jag kommer att låta världen veta om DR ISIKOLO eftersom han är en fantastisk man. Har du problem i ditt förhållande? har din partner gjort slut med dig och du fortfarande älskar och vill ha honom eller henne tillbaka? eller behöver du hjälp av något slag, kontakta DR ISIKOLO idag för jag ger dig 100% garanti för att han kommer att hjälpa dig precis som han hjälpte mig. DR ISIKOLO e-postadress är: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp honom på: +234-8133261196.

Anonymous sa...

Hej alla, mitt namn är Abbie Moore, är från USA. Jag vill dela med mig av mitt underbara vittnesbörd om hur jag fick tillbaka min man, som jag svor att någonsin vara med tills han lämnade mig för en annan kvinna utan anledning och jag försökte få saker att fungera för oss båda men saker och ting blev värre och jag älskar honom så mycket. Det finns inget jag kunde göra för att få tillbaka min man, tills jag såg ett vittnesbörd som delas av en kvinna som heter Lauren från Australien på internet som pratar om en kraftfull trollformler som tog tillbaka sin man inom 72 timmar och jag bestämmer mig för att ge det ett försök och till min största förvåning gjorde han det också för mig precis som han gjorde för Lauren och jag har många som klagar på falsk trollformel men den här jag träffade var en riktig trollformel som hjälpte mig att lösa mitt problem ,Jag hade ingen lösning på och det mest överraskande är att vår kärlek är väldigt stark. Det finns inget som att vara med mannen du älskar. Jag är så glad att min kärlek är tillbaka till mig med hjälp av DR IBINOBA om du har liknande problem, jag kommer att råda dig att kontakta honom, han är där för att hjälpa dig och få ett leende på läpparna som han gjorde mot mitt och andra. Du kan kontakta honom på WhatsApp +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

Anonymous sa...

Jag visste aldrig att folk fortfarande har krafter och får saker att hända på det här sättet. Jag är Joyce Jacksons från USA. Min man lämnade mig och mitt barn för en annan tjej för tre år sedan, ända sedan dess har mitt liv varit fyllt av smärtor, sorg och trauma eftersom han var min första kärlek och vi har varit tillsammans i flera år och kunde inte föreställa mig mitt liv utan honom . Jag såg några vittnesmål om en fantastisk trollformler DR IBINOBA och hur han hjälpte människor runt om i världen, att han kan få tillbaka älskare inom några dagar, först skrattade jag bort det och sa att jag inte är intresserad men på grund av den kärlek jag har till min man jag rådfrågade den store trollformaren och till min största förvåning efter två dagar ringde min man mig för första gången efter tre år att han saknar mig och att han är så ledsen för allt han fick mig att gå igenom, att han vill ha tillbaka mig, vi ska spendera vårt liv tillsammans och lovar att aldrig lämna mig och mitt barn igen. Jag kan fortfarande inte tro mina ögon, för det är högst otroligt, det är bara för bra för att vara sant. Allt jag kan säga är tack DR IBINOBA för att du tog tillbaka min man till mig och mitt barn och för alla som kan behöva hjälp av den här fantastiska trollformaren kan du ringa den store mannen eller whatsappa honom +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail .com

Anonymous sa...

Hej alla här, Jag är LARA COLEMAN från Bronx, New York, USA. Jag vill att alla ska veta hur tacksam jag är efter återupprättandet av mitt äktenskap med hjälp av en trollformler som heter Dr Ibinoba. Han är fantastisk och unik, jag träffade honom online och jag berättade för honom om mina problem och sedan kastade han en kärleksförtrollning som förde min man tillbaka till mig efter att han har varit otrogen och ville skiljas efter 3 år av vårt äktenskap. Dr Ibinoba är där för att svara på dina relationsproblem och andra mänskliga aktiviteter som,
1.Ta tillbaka din före detta älskare till dig.
2. Spell för att vinna Lotto.
3.Han botar alla typer av mänskliga sjukdomar.
4. Han förtrollade för att få ett bra jobb med hög inkomst.
5. Han gjorde en graviditetsbesvärjelse (maskens fruktbarhet)
6. Han kastade en trollformel av befordran på din arbetsplats.
7.Han kastade en besvärjelse av skydd, etc.
Kontakta honom direkt på hans whatsapp på +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

Cristina sa...

Jag blev avvisad av min man på 4 år, det gör så ont att ha blivit försummad hela tiden, jag konfronterade min man och han sa att det inte fungerar och behöver en skilsmässa.. Jag kände mig deprimerad och behövde en lösning eftersom jag älskar honom så mycket. Jag gick online för lösning eller rådgivning när jag snubblade över en sida med omdömen. Människor med liknande problem som mitt. Jag hade turen att en kvinna lämnade ett mejl som jag kunde kontakta, jag tog ett djärvt steg för att jag var så deprimerad och känner för att dö. Jag kontaktade Dr Ilekhojie som utförde en försoningsbesvär åt mig och min man kom hem och bad om min förlåtelse. Det är våra 3 månader tillsammans idag efter att försoningsbesväret gjordes och min man har aldrig ändrat sig mot att älska mig.. kontakta Dr Ilekhojie idag via e-post: (gethelp05@gmail.com) eller WhatsApp/ring detta nummer +2348147400259

Anonymous sa...

Min man lämnade mig för en annan kvinna efter ett år av vårt äktenskap. Jag behövde honom tillbaka desperat eftersom jag älskar honom så mycket. Jag blev väldigt orolig och behövde hjälp. Den här trogna dagen, när jag surfade på internet, stötte jag på ett speciellt vittnesbörd om den här gode mannen som heter DR IBINOBA hur han kan hjälpa en att få tillbaka ex snabbt och stoppa en skilsmässa eller uppbrott och så vidare, så jag kände att jag borde ge honom ett försök. Jag kontaktade honom och han sa till mig vad jag skulle göra och jag gjorde det. 72 timmar senare kom min man tillbaka till mig och grät och bad om min förlåtelse. Idag är jag så glad och jag vill rekommendera denna fantastiska trollformler till alla som verkligen behöver en brådskande lösning på hans eller hennes trasiga relationer och helt enkelt kontakta den fantastiska "DR Ibinoba" Om du har några problem kontakta honom och jag garanterar dig att han kommer att hjälpa dig, gråt inte längre, kontakta denna kraftfulla trollformler nu. Tack DR IBINOBA för att du räddade mina trasiga relationer och för att du tog tillbaka min man till mig...whatsappa honom på: +2348085240869, E-post: dromionoba12@gmail.com

Unknown sa...

Min man lämnade mig och min son och återvände aldrig förrän DR ISIKOLO ingrep. Min berättelse skiljer sig inte från andra som har tagit sig tid att dela information om honom till världen. Jag hade äktenskapsproblem med min man som fick honom att lämna mig och reste till en annan stad. Vid något tillfälle var jag deprimerad och fick hjälp från ingenstans tills jag kom i kontakt med Dr Isikolo som hjälpte mig. Han återställde kärleken och kontakten mellan mig och min partner och jag fick tillbaka honom efter 2 dagar som han lovade. Precis som alla andra som pratar om honom är jag här för att berätta gott om honom och tacka honom för att han återigen skänkte glädje i mitt liv. Han kommer inte att misslyckas om du ger honom ett försök att hjälpa dig också. Sms:a honom bara via WhatsApp: +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown sa...

Min man lämnade mig och mina barn för att vi hade så många bråk och bråk. Hans mamma var också emot mitt äktenskap med honom. Jag älskade honom så mycket och hade ett stort hopp om att vi ska bygga en ljus framtid tillsammans. Jag väntade i 6 månader och han återvände aldrig till mig. Så jag var tvungen att kontakta Dr Ilekhojie som gjorde allt som stod i hans makt för att återförena oss och återställa den kärlek och anslutning vi en gång delade. Han återvände hem efter 3 dagar precis som Dr Ilekhojie försäkrade mig och jag är verkligen förundrad över hans underbara gärningar. Du kan också få denna fantastiska hjälp och leva för att vara tacksam mot honom eftersom han aldrig gör någon besviken. Kontakta Dr Ilekhojie. E-post: gethelp05@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348147400259

Unknown sa...

MÖJLIGHETEN ATT FÅ DIN EX-PARTNER TILLBAKA GARANTERAS MED DR ISIKOLO. KONTAKTA HONOM NU
Jag visste aldrig att det fanns en stor möjlighet för mig att ha min man tillbaka till mig förrän jag träffade DR ISIKOLO. Det var riktigt tufft för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan kvinna. Jag var förkrossad och kunde inte ta mig tillbaka. Hans vänner och familj gjorde allt de kunde för att återförena oss men det visade sig misslyckat. Jag var ensam i några månader och kunde inte se mig själv älska en annan. Så jag var tvungen att söka hjälp från DR ISIKOLO som gav mig privilegiet att se till att mina hjärteönskningar blev uppfyllda. Han återförenade oss och kärleken och lyckan återställdes. Hans ord är hans bundna och han misslyckas aldrig när han lovar någon 48 timmar att få resultatet vilket förvånade mig när mitt eget resultat manifesterades. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans. Kontakta honom nu. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196. Läs mer om honom via hans hemsida (https://isikolotemple.com)

Unknown sa...

Denna semester har verkligen avslöjat hur ensam jag skulle ha varit om planen för ett hemskt uppbrott av mitt äktenskap fungerat. Våra barn är alla klara och nu när jag ska njuta av livet med min man, blev han medtagen av receptionisten på sitt kontor. 25 år av äktenskap skulle gå förlorade eftersom en annan kvinna bestämde sig för att förhäxa min man. Jag blev desperat och gick med i kommentarer från en grupp kvinnor som fick hjälp av Dr Ilekhojie. Han förklarade för mig angående den mörka magin som arbetar på min man, vilket också bekräftades av en framtida rösträknare några dagar innan dess. Dr Ilekhojie berättade för mig allt jag behövde för att bryta den mörka magin och inom tre dagar ändrades min man och började bete sig som en som var på semester. Han blev den Sergi jag gifte mig med för 25 år sedan. Saker och ting är normalt nu och jag är så glad att jag hade hela min familj tillsammans den senaste semestern. Tack Dr Ilekhojie för att du inte gjorde mig besviken. Prata med honom om dina äktenskapsproblem och få lösningar. Ring/Whatsapp (+2348147400259)

Anonym sa...

Min man började gå ut med andra tjejer och visa mig kall kärlek, vid flera tillfällen hotar han att göra slut med mig om jag vågar fråga honom om hans affär med andra tjejer, jag var helt förstörd och förvirrad tills en gammal vän till mig berättade mig om en trollformler på internet Dr Ilekhojie som hjälper människor med deras relations- och äktenskapsproblem genom krafterna av kärlek och försoning. Trollformler, först tvivlade jag på om något sådant någonsin existerar men bestämde mig för att prova, När jag kontaktar honom, han berättade allt jag behövde göra och det gjorde jag och han hjälpte mig att göra en försoningstrollformel och inom 28 timmar kom min pojkvän tillbaka till mig och började be om ursäkt, nu har han slutat gå ut med tjejer och han är med mig för alltid. Här är hans kontakter Whatsapp (+2348147400259 E-post: gethelp05@gmail.com

Unknown sa...

MITT ÄKTENSKAP FUNGERADE IGEN MED HJÄLP AV DR ISIKOLO SOM ÄR DEN ÄRLIGA STAVNINGSSATSER DU KAN HITTA
Jag är Helena Oscar. Mitt hem har varit fyllt av oändliga problem och misär som ledde till skilsmässan som jag aldrig ville ha med min man. Allt kraschade och vi gick skilda vägar. Jag försökte gå vidare men det var så svårt för mig eftersom jag fortfarande älskade min man och min dotter har alltid gråtit efter att ha fått tillbaka sin pappa. Jag hade inget val snarare än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO efter att ha sett så många bra kommentarer om hans arbete. Han försäkrade mig om att försona mig och min man med hans försoningsbesvär, vilket han gjorde. Jag är glad över att kunna berätta för er alla att kärleken och lyckan har återställts och vi blev tillsammans igen och jag tror att det är för alltid för oss och allt tack vare DR ISIKOLO för att han gjorde så mycket för att rädda min familj. Han är aldrig för upptagen för att hjälpa någon. Så kontakta honom nu om du också behöver hjälp. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller bara sms:a honom via WhatsApp/Telegram: +2348133261196

Unknown sa...

Jag heter Vanessa Edwards. Jag visste aldrig att människor kunde vara så snälla, osjälviska och fantastiska förrän DR ISIKOLO hjälpte mig med mina äktenskapsproblem. Min förening med min man var inte upp till ett år när vi började få problem. Det var så ofta att jag föll i depression och fortsatte att kämpa med det och samtidigt lämnade min man mig och lovade att aldrig återvända. Jag visste inte vad jag skulle göra med mitt liv vid den tidpunkten. Jag var tvungen att fortsätta söka hjälp tills DR ISIKOLO kom till min räddning. Efter att han gjort vederbörliga konsultationer stod det klart för mig att min mans ex älskare fortsatte att manipulera honom så att hon kan få tillbaka honom. Jag fick veta vad jag skulle göra av DR ISIKOLO och med all säkerhet måste jag få resultatet efter 2 dagar vilket jag följde och han hjälpte mig och resultatet var så fantastiskt. Nu är min man tillbaka till mig och vi föder vårt första barn i värme och lycka. om du har liknande eller kärleksproblem, smsa bara honom via Viber/WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com eller besök hans hemsida för att läsa mer om honom och hans verk (https://isikolotemple.com)

Anonymous sa...

DU BEHÖVER SNABBT EN STÅVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA DIG ATT TA TILLBAKA DIN EX-PARTNER DR WALE ÄR RÄTT PERSON FÖR DIG. WHATSAPP/VIBER: +2347054019402

HEJ, jag har letat efter hjälp om hur jag ska få tillbaka min före detta älskare som gjorde slut med mig för tre år sedan... Jag var traumatiserad av uppbrottet och ville nästan begå självmord, men jag tackar Gud för att jag fick kontakt med DR WALE, den andliga fadern som hjälpte mig att få tillbaka min före detta älskare efter mycket sökande efter hjälp från olika håll. När jag kom i kontakt med DR WALE förklarade jag allt för honom så han gav mig sina uppmuntrande ord och berättade att han skulle förbereda en trollformel åt mig som kommer att hjälpa mig att få tillbaka min före detta älskare inom några veckor och jag trodde på hans ord för jag blev hänvisad till honom av en vän som han hjälpte och just nu är min ex-älskare tillbaka och vi lever lyckligt tillsammans för att gifta oss nästa månad. Om du behöver någon som helst hjälp som att få tillbaka en älskare, lotterivinsttrollformel, svart magisk besvärjelse E.T.C. Då föreslår jag att du tar kontakt med DR WALE nu genom hans
WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-post: drwalespellhome@gmail.com

Unknown sa...

Granska och kontakta den mest ärliga och kraftfulla trollformaren som heter Dr Isikolo via webbplatsen (https://isikolotemple.com)
Mitt namn är Marie Bailey och allt för gott, jag uppskattar Dr Isikolo som hjälpte mig med sina stora krafter att återställa mitt hem och den lycka jag delade med min man och det är verkligen något jag är evigt tacksam för. Det hände att jag var hjälplös och nedslagen i nästan ett år när min man lämnade mig på grund av äktenskapliga problem som vi stötte på. Jag gjorde allt jag kunde för att rädda mitt äktenskap och ingenting fungerade förrän DR ISIKOLO kom till min räddning. Han hjälpte mig och kärleken och lyckan jag delade med min man återställdes och mer fantastiskt. Jag vet att det låter konstigt om han verkligen kan hjälpa någon, men han är 100% garanterad att inte göra dig besviken när han försäkrar dig om att ha önskat resultat efter 48 timmar. Han kan hjälpa dig också om du är villig att ge honom chansen att göra det. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196.

Unknown sa...

Hej alla, jag heter Barbara Dahlström. Kärleken förblir fantastisk när du är med din själsfrände och lycka i alla tider är garanterad för er båda. DR ISIKOLO fick mig att inse att du kan återställa det som gör livet vackert för dig precis när jag tappade hoppet om att få tillbaka min man och han lämnade tillbaka honom till mig. Vi hade ett komplicerat förhållande och bråkade hela tiden och han lämnade hjärtat krossat och jag var olycklig. DR ISIKOLO kom in i bilden efter flera försök att vinna tillbaka honom och misslyckades. Han återställde kärleken och kopplingen mellan mig och min man och strax efter 48 timmar hade vi en dejt och pratade om saker och nu planerar vi att gifta oss och leva lyckligt tillsammans för alltid. Ord kan inte uttrycka min tacksamhet till DR ISIKOLO och alla som har talat mycket om honom har aldrig ljugit om honom eftersom han verkligen är pålitlig. Kontakta honom idag och låt honom hjälpa dig också. mejla: (isikolosolutionhome@gmail.com) eller smsa honom via WhatsApp: +2348133261196

Anonymous sa...

Hej alla här ute!! Min fästmö lesbisk som lämnade mig är tillbaka, jag vill dela mitt vittnesbörd det är min lycka med er alla på denna sida, förra året lämnade min lesbiska fru mig för en annan kvinna, hon övergav mig ensam och jag saknar henne, eftersom allt var så svårt för mig eftersom jag verkligen älskar henne så mycket, jag tappade inte hoppet jag gjorde mitt bästa för att få tillbaka henne när jag sökte på nätet och läste vittnesmål från Dr WALE hur han har hjälpt människor att komma dit Ex älskare tillbaka, jag hade inget alternativ än att söka hjälp, jag kontaktade Dr WALE och förklara mitt problem för honom, Dr WALE garanterar att jag inte oroar mig, det kommer att hjälpa mig att kasta en återvändande kärleksförtrollning för mig, som kommer att föra tillbaka min lesbiska fru och försäkra mig inom en vecka, det var precis som en magi min fru som lämnade mig kommer säkert tillbaka tillbaka, jag kunde inte tro när hon lämnade den andra damen och hon kom tillbaka till mig med så mycket kärlek och omtänksam vilja är tillsammans nu, jag kommer aldrig att glömma detta hjälp som Dr WALE gjorde för mig, en kärleksform som förde tillbaka min fru. Om du är här och behöver hjälp med att få tillbaka ditt ex, kontakta Dr WALE via denna WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER e-post: drwalespellhome@gmail.com

Unknown sa...

Dessa tacksamhetsord till Dr Isikolo kommer från mig Antonio Cedergren, och jag tackar honom verkligen för hans goda arbete. Jag förlorade vårt äktenskap och vårt vackra hem som förstördes av olycka när jag såg min fru gå iväg över lögnerna hon matades med och osäkerheter som aldrig var sanna. Jag lovade från början att aldrig vara en fuskare och stod på mig för att säkerställa att jag byggde ett lyckligt hem men tyvärr litade hon aldrig tillräckligt på mig. Jag vandrade i flera månader och försökte få henne tillbaka och sökte hjälp från olika källor, inklusive hennes familjeingripande, men det gav aldrig framgång. Jag kom i kontakt med Dr Isikolo som jag tvivlade på i det tidigare skedet vi kom i kontakt med. Jag var tvungen att hålla hoppet vid liv och följde procedurerna precis som han förklarade allt för mig. Han försäkrade mig om hennes återkomst, vilket hände efter två till tre dagar och jag har ännu inte hittat ord för att uttrycka hur glad och uppskattande jag känner att min son och jag hade hans mamma hem till oss. Jag berättar för alla om Dr Isikolo och hans vänliga hjärta som hjälper människor. Han kommer inte att svika dig om du provar honom. Kontakta honom via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

Anonymous sa...

Jag hade allvarliga relationsproblem med min pojkvän och det hade resulterat i att han flyttade ut till sin väns lägenhet. Allt blev värre eftersom han började gå på barer och strippklubbar ofta med sin vän, blev full och svimmade. Han hotar mig alltid i telefonen när jag ringer honom på grund av alla dåliga råd som hans vän har gett honom. Jag älskar honom verkligen och vi hade dejtat i fem år vilket gav oss en vacker dotter. Jag hade också förlorat mycket pengar på terapeuter tills jag blev introducerad för DR WALE av en vän som han hjälpte att gifta sig med hennes barndomspojkvän; detta gav mig total självförtroende och styrka att få tillbaka honom. Jag gjorde allt han bad om och inom en vecka ringde min pojkvän mig och skyndade hem igen, saker och ting förändrades mellan oss känslomässigt. Han har ett jobb och slutade dricka och behålla irrelevanta vänner. Det är ett mirakel som jag aldrig trodde var möjligt eftersom jag hade tappat allt hopp tills jag hittade DR WALE. Så det var därför jag lovade att dela mitt vittnesbörd över hela universum. Allt tack går till DR WALE för det överdrivna arbete han har gjort för mig. Nedan finns DR WALE-detaljer.WhatsApp: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com i situationer där du genomgår ett hjärtstopp, och jag försäkrar dig att eftersom han har gjort mitt åt mig, kommer han definitivt att hjälpa dig också.

Mary Clifford sa...

Detta är mitt vittnesbörd om det goda arbetet av en man som hjälpte mig...Jag heter
Mary Clifford och jag basar i London. Mitt liv är tillbaka!!! Efter 8 år
äktenskap lämnade min man mig och lämnade mig med våra tre barn. jag kände mig som
mitt liv höll på att ta slut och höll på att falla samman. Tack vare en trollformel
ringde DR Ogbo som jag träffade online. En trogen dag när jag surfade
via internet letade jag efter en bra trollformler som kan
lösa mina problem. Jag stötte på en rad vittnesmål om detta
speciell trollformel. Vissa personer vittnade om att han tog med sig deras ex
älskare tillbaka, några vittnade om att han återställer livmodern, några vittnade om att han
kan förtrolla för att stoppa skilsmässa och så vidare. Det var en speciell
vittnesbörd jag såg, det handlade om en kvinna som heter nåd, hon vittnade om hur
Dr Ogbo tog tillbaka sin före detta älskare på mindre än 72 timmar och i slutet av
vittnesmålet släppte hon Dr Ogbos e-postadress. Efter att ha läst alla dessa, jag
bestämde sig för att ge DR Ogbo ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade min
problem för honom. På bara 3 dagar kom min man tillbaka till mig. Vi löste vår
problem, och vi är ännu gladare än tidigare. Dr Ogbo är verkligen en talang
och begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom han är en
underbar man...Om du har ett problem och du letar efter en riktig och
äkta trollformel för att lösa det problemet åt dig. Prova den fantastiska Dr Ogbo
idag kan han vara svaret på ditt problem. Här är hans
kontakt:drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com Tack fantastiska Ogbo.
Kontakta honom för följande:
(1) Om du vill ha ditt ex tillbaka.
(2) om du alltid har dåliga drömmar.
(3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
(4) Du vill att kvinnor/män ska springa efter dig.
(5) Om du vill ha ett barn.
(6)[Du vill bli rik.
(7) Du vill binda din man/hustru för att vara din för alltid.
(8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
(9) Örtvård
10) Hjälp till att få ut människor ur fängelset
(11) Äktenskapsbesvärjelser
(12) Mirakeltrollformler
(13) Skönhetstrollformler
(14)PROFETISK CHARM
(15)Attraktionstrollformler
(16)Evil Eye trollformler
(17)Kyssningstrollformel
(18)Ta bort sjukdomsbesvärjelser
(19) VALVINNINGSBORDAR
(20)FRAMGÅNG I EXAMENSTAPPAR
(21) Charm för att få vem som ska älska dig.
(22)Affärsbesvärjelse
(23)Ta bort hiv-sjukan
Kontakta honom idag på:
drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com
+2348057586216
Du kan också KONTAKTA HONOM PÅ whats-appen på samma telefonnummer.