måndag 26 april 2021

Ny vecka

 Då börjar vecka.17, oj, oj så fort den här våren går. Nu längtar jag dock efter lite värme så jag kan börja plantera ordentligt.

På fredag har vi studiedag och då hoppas jag att jag hinner skriva lite omdömen, för jag har massor som måste skrivas, säkert fler än 100.

Är så glad att jag har kunnat börja fixa lite i trädgården, även om jag inte kan lyfta och så, men det går definitivt framåt med stormsteg. Nu väntar jag bara på lite provresultat, så skall allt snart bli som vanligt igen och jag kanske snart kan börja bada i havet igen, det är verkligen en lisa för själen och något som jag har saknat, när jag blev tvungen att sluta med det i början på februari.

Måndagar är bra dagar, en av veckans bästa tycker jag.

Ha nu en fin vecka!




 


Inga kommentarer: