måndag 23 augusti 2021

Inget att prata om!

 Inget jag brukar prata om, men de senaste 4 nätterna har jag sovit hela nätterna, viken människa man blir bara man får sova, underbart. Jag har annars mycket svårt att sova och har nog inte sovit en hel natt det senaste året, förutom nu då. Jag brukar vakna mitt i natten och när jag inte somnar om brukar jag ta en bok och ligga och läsa, brukar flytta mig till ett av barnens gamla rum så maken får sova vidare. Egentligen tycker jag inte att det är så jobbigt. Det är liksom lite som det är. Jag kan gå till jobbet och sovit 3-4 timmar och så har det varit i många år, men emellan åt har jag fått sova någon/några nätter. Nu är jag inne i en period där jag sover igen. Helt underbart. Hoppas att det håller i sig för det är då jag ser en skillnad mot att inte sova, annars när jag är mitt i en period tänker jag inte så mycket på det och hur det påverkar mig. Egentligen inget som oroar mig, det är som det är, men så mycket bättre man mår när man får sova.

Ha nu en fortsatt fin dag!




Inga kommentarer: