måndag 2 augusti 2021

Växjö!

 I går körde jag äldsta dottern till Växjö. Jag hade tänkt köra hem direkt i dag när hon gick till jobbet, men maken tyckte jag skulle passa på att vara kvar lite. Så idag har jag varit en tur till Älmhult, besökt  Huseby, varit på samarkand som är en galleri och just nu sitter jag i dotterns lägenhet och fikar lite innan jag skall ge mig av en liten runda ut på stan, innan hon slutar. Så jag kör hem först imorgon när hon ger sig av till jobbet, perfekt.

Maken har börjat jobba denna veckan, så jag tror att han tyckte det var lika bra att jag stannade lite, yngsta dottern har ju fullt upp med sitt och inte så mycket tid med sina föräldrar, som det skall vara helt enkelt.

                                                                (Ingen bild från idag)


1 kommentar:

Skaparglädje sa...

Trevliga utflykter du gjort idag...mina trakter.
Kram!