lördag 5 oktober 2013

Aktion/Rosa bandet!

Detta översta är hur den stora kudden ser ut som jag har på bänken i köket, men aktionen gäller den mindre här under.

Hej Kära Vänner!
Jag har ju fått så otroligt mycket fin respons på den kudden jag sydde i ylletyg till bänken i köket. Det gör mig så glad. 

Så nu har jag sytt ett nytt (överdrag) som är ca 35 gånger 35 cm.
Sydd på 70% ylletyg, vågar inte lova att garnet jag broderade med är helylle eftersom det var ett garn jag hade hemma.
( sömnaden kanske inte är helt perfekt, säger syslöjdsfröken)

Detta kuddöverdrag tänkte jag faktiskt aktionera ut.
Hälften av pengarna jag får in kommer jag att ge till Rosa bandet.
Så jag tänkte helt enkelt att man får skriva ett bud vad man är beredd att betala  och hälften går till rosa bandet.
Senast att lägga bud är tisdag den 8/10 klockan 12.00 på dagen.
Får jag inga bud, så blir det ännu en kudde på bänken i köket.
Välkomna att börja!
Kram
Hanna


Inga kommentarer: