måndag 7 oktober 2013

Klänningar!



Jag och mina klänningar. Jag är mycket förtjust i klänningar och kjolar. Det är klart att jag har byxor ibland också när läget kräver det, men får jag välja så hade jag gärna haft känning eller kjol jämt.
Detta är en relativt nyköpt klänning annars är det som jag skrivit tidigare mest gamla kläder här hos mig, som jag syr om fixar och trixar med.
När jag var ungdom cyklade jag med posten, brevbärare. Även då hade jag nästan alltid klänning och det var det många som kommenterade med många positiva ord.
Jag tycker klänning är så praktiskt, sommar luftigt och svalt, vinter lätt att ta många lager under.
Ha nu en fin måndagskväll!
Själv skall jag titta på Bron jag missade igår.
Kram
Hanna

4 kommentarer:

Hemkära Hanna sa...

Jag håller så innerligt med! Klänningar är nog det skönaste och bästa plagg som uppfunnits. Och varvat med en Jumpsuit så behöver man inget mer.

Monica sa...

Tack för dina kommentarer under min semester!
Nu har jag läst ikapp i din blogg!
Själv har jag nästan aldrig klänning...
Kram, Monica

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Snygg klänning <3
Älslar oxå klänningar,kjolar & tights/Kram Annmi