torsdag 4 augusti 2016

Blommor i Fönstret

Hej!
Jag vet att jag skrev ett inlägg om detta tidigare, men jag tycker verkligen det är så konstigt, kan inte riktigt spåraa mina besökare, men vet att datorn inte registrerar mina egna. Så kan någon förklara hur man ser var i från besökarna kommer om det är möjligt hade det varit roligt. För jag förstår verkligen inte vad som hänt denna månaden har jag haft över 6000 besökare. Jag tänker att något måste ha blivit fel, men jag vet inte hur och vad. Så då tänker jag att om jag kunde se varifrån de kom kanske det hade varit enklare. 
Ha en fin eftermiddag, här skall yngsta dottern åka på Skara cupen och mellersta dottern skall ha besök från Karlstad i några dagar eftersom de skall titta på och dottern skall spela beach volleyboll på Skrea strand.
Ha nu en toppen kväll!

Inga kommentarer: