lördag 6 augusti 2016

Syltsocker

En härlig lördag full av härliga aktiviteter. Maken körde mellersta dottern till Falkenberg, vilket gav mig och sonen ännu en dag hemma bara vi två.
Men jag har mest ägnat dagen åt egna aktiviteter, även om sonen får rycka in och hjälpa mig med olika saker där det behövs två händer till tex. tvättvikning och andra roliga saker...
Själv har jag städat eftersom dottern haft kompis som övernattat i flera dagar, behövde säng kläder tvättas och lite annat pyssel. Jag har även tittat ikapp på Ernst då jag missar de flesta programmen eftersom jag brukar tillbringa den tiden med att köra dottern till Volleyboll, plockat en lingonspann björnbär och nu pågår bullbak och snart kommer maken dottern och hennes kompis hem och då bad jag dem ha köpt syltsocker så det kan bli björnbärssylt. Vet att det kanske är lite fusk att använda syltsocker, men jag tycker det fungerar toppen.
Ha en fortsatt toppen lördag.







Inga kommentarer: