onsdag 17 augusti 2016

Gladioler




I trädgården växer så fina Gladioler, är så glad i dem, rosa, vita och en sort som är både och. I fredags regnade dock väldigt mycket här så när min väninna skulle gå hem, såg hon att någon skulle gå av. Så det blev helt enkelt till att sätta in dem i en vas.
I dag är första dagen med eleverna, fantastiskt. Skall bli så roligt. Precis som jag jobbat två år tidigare skall jag förmånen att få ha förskoleklassen två dagar i veckan och textilslöjden tre dagar, passar mig utmärkt. Så i dag blir det till att träffa de nya små som börjar skolan.
Ha en toppen onsdag. Det skall jag.
Hanna

3 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Vilka vackra blomster :) Lyx att ha hemma tycker jag. Ha en fin dag :)

Husbilen Tuzzen sa...

Gladiolus är så himla fina.
Jag hoppas första dagen med eleverna gick bra.
/Helén

Skaparglädje sa...

En mycket ståtlig blomma. Jag såg att mina var väldigt knoppiga men inte riktigt sprickfärdiga än.
Kram!