lördag 4 september 2021

Full fart

 Vaknar med sådan där pirrande glädje som när man var barn. Maken är redan i full fart med att bygga på min sy och vävateljé. Själv skall jag skutta runt och städa innan jag skall hjälpa honom med en vägg, men då kommer även mellersta dottern och hennes sambo. Vi fick även ett meddelande i går att i dag har vi turen att få besök från Växjö. Bara så där. Äldsta dottern och hennes sambo skulle komma hem en liten runda. Alltså finns nog inget som gör mig gladare. Yngsta dottern som "försvann" snabbt efter att varit hemma några timmar i går kväll, kommer tillbaka i kväll och skall då ha några kompisar här. Alltså liv och rörelse är min grej. Så denna helgen är det bara sonen som vi saknar, annars får vi träffa alla barnen.

Ha nu den bästa av dagar!



Inga kommentarer: