fredag 2 juni 2023

Husbil och lite annat

 Vilken trevlig eftermiddag jag hade igår med två kollegor, vi var på café och jag tycker så mycket om när samtalen pendlar mellan skratt, allvar och kanske lite sorg. Hela livet på några timmar. Vi hade det verkligen trevligt och jag körde hem med så mycket energi och glädje i kroppen. 

Ikväll är maken på galej med jobbet och jag har vattnat, gjort en liten justering på min inlämning och lämnat in igen, så nu hoppas jag verkligen att jag är klar och inte kommer på något mer som jag vill/behöver förändra.

I helgen blir det en liten runda med husbilen, men inte så långt och inte så länge. Ibland tar vi en liten tur bara över dagen eller några timmar, ibland blir det längre. Det är lite olika det där.

Ha nu en fin kväll och hoppas att även du har lite sol att njuta av!





 

Inga kommentarer: