fredag 31 maj 2019

Arbete i trädgården

Förmiddagen har jag ägnat åt att fixa i "högen" som jag säger. Vi har en grund från en gammal, gammal lada i vår trädgård som inte vi tagit bort. Vi har försökt vid något tillfälle, men det var i stort sett omöjligt, så vi har haft den som en gräskulle och en "rabatt" vid sidan. Gräskullen har verkligen varit barnens favorit sommar som vinter, även om den är liten har pulkaåkning gått toppenbra.
Jag vill att den skall se lite ovårdad ut, men ändå på ett bra sätt, vilket om jag skall vara ärlig tror jag krävt mer arbete än om jag bara hade hållit det rensat och fint. men idag fixade jag till ena sidan av den, planterade murgröna och rensade, men det är bara en liten, liten del av hela kullen.
Grunden från ladan är desutom av gammal sten, så jag tycker själva stengrunden är riktigt vacker.
Hoppas att din dag är toppen!

Inga kommentarer: