lördag 6 juli 2019

Att njuta!

Jag tillhör som jag skrivit tidigare de människor som vill hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Älskar fart och fläkt, men även jag måste ta det lugnt i bland även om jag upplever det som super svårt.
Ett sätt att kunna göra det är för mig att njuta av de vackra i vardagen, att plocka och sätta in blommor är verkligen en sådan sak.
Här är en liten bukett som är blandad av både vilda blommor och blommor från min trädgård. Lite blommor på bordet när man skall äta, gör att maten smakar extra bra. precis som att inte ha massa disk grytor och kastruller från matlagningen att ta hand om efter maten, det räcker så gott med de tallrikar, glas och liknande som blir under själva måltiden.
Hoppas du har en fin lördag och jag kan tänka mig att denna helgen börjar nog semestern för många.
Hanna

Inga kommentarer: