måndag 1 juli 2019

Att vara hemma!

Så härligt att bara gå omkring här hemma och inte göra någonting. Även om jag startade dagen med besök hos polisen för att hämta ut mitt pass, storhandling och sedan hem igen. Men nu hoppas jag inte det blir så mycket mer idag. Hoppas kunna göra lite blogginlägg, tvätta och fixa lite i trädgården. Yngsta dottern hade lyckats så bra med både växthus och trädgård när vi var i väg, så imponerad. Flera av blommorna blommar mer än innan jag åkte, så roligt.
Idag är yngsta dottern och sonen hemma roligt. Mellersta dottern jobbar förstås som vanligt och äldsta dottern har åkt hem till Växjö.
Så nu skall jag strax fixa lite lunch här hemma. Det blir grillat i dag, man får passa på.
Lite blommiga bilder från min trädgård. Någon kanske tycker det är vildvuxet här hos mig, men jag älskar den typen av trädgårdar, men det kräver ganska mycket arbete för att inte ta bort för mycket och bara ta bort rätt saker. 



Hoppas ni alla har en fin måndag!

Inga kommentarer: