onsdag 20 januari 2021

Vilken fantastisk onsdag!

Jag har en kollega som presenterar de flestas dagarna för barnen, "denna fantastiska ..." Jag blir nästan alltid på så mycket bättre humör när jag hör henne säga det. Min tanke blir oftast, nej så dumt är det inte. 

På onsdagar brukar jag och kollega få till en extra lång promenad, härligt. Imorgon hinner vi knappt planera eller prata ett ord för vi har så många lektioner, så all planering får ske idag och i dessa tider är det extra bra att göra det som går utomhus.

Hoppas just din dag är som du vill!



1 kommentar:

pakistani matrimonial rishta sa...




Thanks for sharing such a nice Blog.I like it.
baselineoutlet

We are one of the best Quality Custom Printed Packaging Boxes companies and never compromise on quality. Our experienced team and creative designers always make the best designs for you. We use the best equipment and ink for the custom printed packaging
Printing Forum