fredag 8 januari 2021

Vinter och snö

 



Inte så mycket snö, men lite fick vi för några dagar sedan och den har gången har det faktiskt fått ligga kvar.
Idag har jag arbetat hemifrån och oj,oj så mycket jag hunnit. Startade dagen med att följa maken ill jobbet, gick en liten extra runda och sedan hem och satte igång.Jag fick har planerat matte lektioner till i april, underbart. Lagt upp terminsbrev till föräldrar och barn, laminerat flera olika arbetsområden till matten. Lärt mig några nya funktioner på datorn i de program som vi använder på jobbet.
Mycket bättre blir det inte. Så nu kan jag ta helg. Avslutade dagen med en härlig promenad och nu har jag, maken och yngsta dottern precis lagat och ätit lite kvällsmat. 
Nu skall jag dricka te, sticka och sedan på spåret, den bästa kvällen i veckan. Dock längtar jag ganska mycket till på måndag och få träffa alla elever igen. Vilken tur jag har.
Ha nu en fin kväll!





Inga kommentarer: