söndag 9 januari 2022

Drömma

 Jag vet att jag varje år vid den här tiden börjar titta tillbaka på gamla bilder och börja drömma om plantering, blommor, sol och helt enkelt varmare dagar. Vet att det är länge kvar, men jag tycker bara det är så härligt att få fundera och tänka. En väninna som är mycket duktig på odling sa till mig att nu är det dags att så Chili. Det blir nog inget för mig i år, men bara tanken på att det går gör mig alldeles pirrig. Tomater som jag brukar så får nog vänta lite till, liksom gurkan.

Så jag gör väl precis som alla andra år och presenterar lite bilder från det gångna ljusare halvåret, hoppas du kan njuta av bilderna precis som jag gör.

Tror det kommer bli en perfekt dag och i morgon börjar jag att arbeta, dock inga elever på plats ännu. Eleverna kommer först på onsdag, så de får ha lov några dagar till.

Njut av dagen!





 

 


Inga kommentarer: