torsdag 23 juli 2020

Godmorgon!
Jag har världens bästa make. Denna sommaren har vi varit till stor del på olika platser. jag har varit/är här hemma och tar hand om hus, planeringar, lite odlingar och ungdomar. Maken är hos mina föräldrar eller inte hos dem, han håller sig på sin kant och umgås inte i dessa tider. Det han gör är att renovera stugan i deras trädgård. Nu börjar det likna något. Köket är också i stort sett klar, tror det är diskbänk som saknas, spis, skåp och indraget vatten är klart. Sedan är det förstås badrummet som ännu inte är påbörjat, men jag trodde aldrig vi skulle komma så här långt på mindre än ett år. Detta är ju ett projekt som vi inte bara kan pyssla med när vi vill, utan kräver planering eftersom det kräver att man kör. 
Den bästa av dagar hoppas jag att just du får!

Inga kommentarer: