tisdag 7 juli 2020

Vissa dagar är toppen!

En så bra dag, inte riktigt vad jag hade förväntat mig denna lite halvmulna och blåsiga tisdag.
Först tog jag och maken en promenad som vi anslutande med fika på det glutenfria stenungsbageriet. När vi kom hem hade jag ett viktigt telefonsamtal, mer om det kommer vid ett annat tillfälle. Maken och dottern åkte till stan för att fixa ett bankkonto till henne, där hennes sommarjobbspengar kan sättas in. Hon blev kvar i stan hos en kompis, men skulle ta sig hem själv senare. Sedan ringde min bror och frågade om vi skulle följa med honom och hans sambo till Tjolöholmsslott, självklart ville vi det, så nu packar jag lite fika och väntar på att maken skall komma hem. Så vi kan ge oss av. 
Nu glömde jag en rolig sak till, jag lyssnade på sommarprataren Sara Bäckmo, kan verkligen rekommenderas, om man är odlingsintresserade.





Inga kommentarer: