måndag 3 januari 2022

Ester


 Frågan löd kan vi få se lite fler bilder på Katten Ester och visst går det bra. Hon är oftast ett så fint sällskap när jag sitter i sängen och fixar med något. Jag tillhör de som gärna sitter på sängen och skriver på datorn, läser, stickar osv. Att lägga stora kuddar runt mig så jag sitter upp ordentligt och att sedan sitta där och pyssla, det är något av det bästa jag vet och helst när man kommer hem efter en dag på jobbet. Jag vet att många tycker man bara skall sova i sängen och så kanske det är, men jag trivs så bra att sitta i vårt sovrum. Tycker t.ex. så mycket om skåpet som syns lite på bilden och den fantastiska lampan, där min faster målat lampfot och gjort lampskärm. I skåpet har jag flera av alla mina sparade quiltade överkast, något som jag samlat på mig framförallt när vi varit i USA.

Hoppas din dag blir fantastisk!




 

Inga kommentarer: