måndag 9 september 2019

Fjärås Bräcka och lite annat

I söndags besökte jag och maken Fjärås Bräcka, för er som bor i närheten och inte besökt denna plats är det något jag verkligen kan rekommendera. Promenaden avslutades med mycket god fika. Dit kommer vi tillbaka.
Idag har varit en lång dag. Jag kom nyligen hem och började 7.30 i morse. Vi har haft föräldramöte. Jag och närmsta kollegan hann dock att åka iväg på ett mysigt café en liten stund efter jobbet innan mötet, mysigt och trevligt. Jag har verkligen förmånen att få jobba med världens absolut bästa kollega. Så mycket som vi skrattar på en dag är få förunnat, samtidigt som vi är mycket seriösa i vår profession, men många glada skratt blir det. Förstår inte hur jag haft sådan tur.
Jag blir så förvånad över mig själv, jag som aldrig gillat att prata i grupp, men de senaste åren har jag haft föräldramötet själv, men idag var det både jag och kollegan och inte den minsta nervositet, jag som knappt sa hej till folk jag inte kände tidigare. Trivs så med att få presentera vårt arbete för föräldrarna och få svara på deras frågor och få presentera våra tankar. Vilket fantastiskt jobb man få ha. Nu blir det strax sängdags då det är en tidig och lång dag i morgon också. 









Vad är då så speciellt med Fjärås Bräcka? Jo att du ser havet och Lygnen samtidigt.
Ha nu en fin kväll!

Inga kommentarer: