söndag 22 september 2019

Tips

Ännu en helt underbar höstdag. Startade dagen som jag ofta gör, med en promenad, idag när jag är ledig tog jag en extra långpromenad. Efter promenaden stekte jag några pannkakor innan mellersta dottern gav sig av till sitt jobb som simskolelärare. Själv begav jag mig till kyrkan på gudstjänst.
När jag kom hem från kyrkan gav jag mig av till stan för en av döttrarna  hade sagt att det fanns tulpanlökar till bra pris, så nu har jag köpt 40 tulpanlökar och en tur till mataffären fick det också bli.
Tänkte klippa gräset i det fina vädret när jag kom hem, men blir så irriterad på mig själv när jag inte får igång gräsklipparen. Vi har gräsklippare som klipper själv, men en del av tomten är full av buskar och andra  växter att den behöver klippas för hand.
Njut av din söndag!



Inga kommentarer: