fredag 27 september 2019

Helg!

Då var det fredag. Idag har vi haft allt från regn till strålande sol. Regn hela dagen, men kvällen avslutades i underbart väder.
Idag har varit en vanlig arbetsdag, men jag har verkligen tur som får umgås med alla dessa fantastiska både barn och vuxna.
Igår besökta jag och min kollega som sagt bokmässan, så otroligt roligt vi hade. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på vissa saker. Jag förstår inte hur det är möjligt hur vi alltid hamnar mitt i händelsernas centrum när vi är tillsammans på något. Vi satt knappt 1 meter från vår kulturminister och hamnade på något mingel efteråt, förstår ingenting. Jag fick även talat med en av säkerhetsvakterna som kom med kulturministrarna, förstod inte att han var säkerhetsvakt när jag träffade honom första gången, men när han kom tillbaka i sällskap med kändisar...
Vi hade en helt fantastisk dag. 
Nu han jag kört maken och en kollega på afterwork, mellersta dottern arbetar och sedan skulle hon ha övernattningsgäst. Så nu är det bara jag och yngsta dottern hemma.


Njut av din kväll!

Inga kommentarer: