måndag 12 oktober 2020

Blommor

 När man är så trött att man inte mins om man matat katten eller inte, kommer inte ihåg vems tandborste som är din egen, glömmer namn på sådant du tycker är viktigt. Det tycks vara min vardag just nu. Jag som anser att jag alltid haft ett bra minne, men det tycks vara ett minne blott. Ja, ja, vad kan man göra åt det, inte vet jag, men jag skrattar mest åt det när jag står i soppåsen och letar efter en förpackning för att se om jag har matat katten eller inte... Hur kan det bli så här är snarare min fråga och varför? Jag är helt övertygad om att det kommer att gå över men lite knasigt att det är så här.

Jag som tror mig leva ett ganska hälsosamt liv, med rutiner, bra mat (även om jag älskar godis), långa promenader dagligen och ett jobb jag gillar.

Ha nu en fin måndag, själv hoppas jag att jag hittar dit (ironi).






Inga kommentarer: