torsdag 8 oktober 2020

Veckan så här långt

 Här duggar inte inläggen så tätt precis, oj oj. Veckan har så här långt bjudit på många trevliga aktiviteter. I början på veckan när jag körde från jobbet passade jag på att köra och bada och jag blev verkligen överraskad när jag förstod att det var ganska mycket folk som tänkt samma tanke. Tror att många försöker förlänga sommaren så mycket det bara går.

Jag har även stickat färdigt min slipover och börjat på ett nytt stickprojekt. Jag försökte ta lite bilder på Slipovern på stranden när jag var och badade, men eftersom jag var "ensam" var det inte så lätt. Så vi får se om jag vågar lägga upp några av dessa bilder.

Maken har också satt upp belysning för min vinterodling i växthuset, det har redan börjat gro lite, så roligt.

Imorgon efter jobbet skall jag köra till Göteborg och hämta sonen, det är inte klokt, men jag har inte sett honom sedan i juli. Senast han var hemma var han bara här några timmar och plocka flera liter vinbär och fick en flaska vinbärssaft som han hade med sig när han åkte tillbaka till Göteborg och Chalmers. Jag har träffat honom en gång efter det hos mina föräldrar, men det var också i somras. Det skall verkligen bli fantastiskt roligt att träffa honom och på lördag morgon skall vi alla bila ner till äldsta dottern i Växjö, vilken helg. Sedan skall vi vidare till Ronneby och fira min svärfars 80-årskalas. Det blir så corona säkert det bara går vi skall vara hos min svåger och svägerska i deras uterum. Kanske går det att sitta lite halvt ute också.

Det skall bli mycket trevligt i alla fall.

ha nu en fin kväll!











Inga kommentarer: