söndag 25 juli 2021

Bra dag!

 Ännu en fin dag med sol och bad. Nu har äldsta dottern åkt tillbaka till Växjö, hon börjar jobba imorgon. Efter att hon hade kört till Växjö hade vi hennes sambo kvar någon timme och vi åt lunch tillsammans som maken hade gjort innan han åkte. Sedan blev det en tur för mig och maken till havet med flera bad. När vi kom hem igen stod yngsta dottern och hennes kompis klara i hallen de skulle köra till Hälsö för att bo i "boa" hos mamma och pappa någon natt, trevligt. Förstod att mormor och morfar var glada över att få så trevligt sällskap. 

Igår kväll satt vi i uterummet till sent jag, maken, yngsta och äldsta dottern och äldsta dotterns sambo och spelade spel. Vi spelade ett spel som heter ticket to ride, så roligt.

Har blivit lite inspirerad av äldsta dottern när hon varit hemma och jag fått ha hennes växter i min fönster. Hon har nästan bara terrakotta krukor, så nu har jag fixat och planterat  om här hemma.

Ha nu en fortsatt fin dag!



Inga kommentarer: