måndag 12 juli 2021

Bua och Bruces handelsträdgård

 I torsdags när vi kom hem åkte vi ganska omgående och badade, även om jag startat dagen med ett bar hemma hos svärföräldrarna på morgonen kändes det underbart och självklart med även ett eftermiddagsbad, denna gång blev det havet. jag badar gärna i sjöar, Östersjön, Blekinge skärgård osv, men för mig slår inget havet, så underbart.

På väg därifrån körde vi förbi Bruces handelsträdgård och då fick jag förstås syn på att de hade halva priset, maken missade det, men fick svänga och köra till baka. Jag handlade lite olika saker, bland annat tre stycken Mårbacka Pelargonier, för de har jag ju inte tillräckligt av som maken sa, ja, ja nu har jag ännu fler och vem kan motstå när de säljer dem för 35 kronor, inte jag i alla fall.





Inga kommentarer: