onsdag 28 juli 2021

Panduro och regn

 Vad gör man en liten halvregnig dag denna varma sommar, jo jag försöker att sy lite, men det är ganska varmt trots regnet. Dagen startade vi med att köra och slänga skräp. Sedan har jag hjälpt maken att bära lite möbler som han målat och fixat med där emellan har jag kört tvättmaskiner och sytt lite. För några veckor sedan när jag var på Panduro utanför Gekås i Ullared köpte jag tre mindre bitar av samma tyg för 40 kronor. Var lite fundersam om jag kunde få ihop något av det, så nu har jag sytt här under dagen mellan alla andra sysslor. Jag blev för ovanlighetens skull ganska nöjd och det är inte ofta vill jag säga och då är jag mest nöjd med själva sömmarna.

Hoppas din dag är fantastisk och ett stort tack för att du väljer att titta in här.




Inga kommentarer: