onsdag 15 september 2021

Kladdkaka och förstås en promenad

 I dag blev det en liten promenad efter jobbet, inte lika lång som de senaste dagarna, men härligt. Det var mycket folk i rörelse i eftermiddag när jag var ute och gick, jag brukar nästan vara själv och bara träffa på någon enstaka hundägare, men idag träffade jag på ganska många. Till middag blev det kokt torsk och äggsås, en liten favorit här hemma och som går relativt kvickt att laga. Gjorde även en enkel kladdkaka till efterträtt. Jag har även hunnit med att läsa lite svenska, om än inte så mycket. Så en bra så här långt, kanske blir det lite sömnad också i kväll eller vem vet jag kanske slår på stort och dammsuger lite, det vet man aldrig.

Ha nu en fin kväll!

En blombukett blev det förstås också plockad på min promenad.





Inga kommentarer: