söndag 12 september 2021

Svårt att sova

 Har fått flera frågor efter att jag för några veckor sedan berättade här på bloggen att jag har så svårt att sova och att det är ett problem som jag haft under många år och perioderna när jag har svårt att sova är så mycket längre än de perioder jag sover, men nu har det faktiskt varit hyfsat bra sedan jag skrev om detta sist. Jag var tidigare vaken och låg och läste i timmar för att inte dras i ner i massa tankar så jag blev orolig för allt möjligt har det varit bättre att läsa, men tyvärr har jag inte blivit så trött av det utan jag har läst och läst, timme ut och timme in, men nu som sagt vaknar jag till och kan vara vaken någon timma, men sedan somnar jag om utan större problem. Hoppas att detta är en period som kommer fortsätta att hålla i sig, för det är så stor skillnad när man får sova, går inte att jämföra.



Inga kommentarer: