söndag 19 september 2021

Söndag

 Söndagen har nästan bara börjat, men här har varit full fart. Vi har sovit hos mina föräldrar för vi har varit uppe hos dem och tagit upp båten i går. Vi tog upp båten som sagt i går, på eftermiddagen åkte vi till några vänner och kom tillbaka till mina föräldrar eller "boa" senare på kvällen. I dag gick vi upp runt 6.00 och jag och mamma startade med ett bad i havet. Underbart. Skulle faktiskt gissa att det var varmare i vattnet än vad det var på land. Efter badet åt vi frukost. Sedan körde vi och hängde på båten på bilen innan vi började köra hemåt, det var en tur som nog tog dubbelt så lång tid med släp som utan släp. Väl hemma gick maken ut och snickrade, målade. Det var en av anledningarna till att vi hade lite bråttom hem. Själv körde jag in till Varberg och hämtade yngsta dottern, hon har nu övningskört hem och sitter på sitt rum och spelar piano, underbart med lite ljud i huset och hennes toner är som vanligt helt fantastiska. Jag har precis lagat en fläskfilé gryta som bara skall stå och puttra en stund, sedan blir det mat.

Hoppas du har den bästa av dagar!



Inga kommentarer: