lördag 9 april 2022

Vilken dag!

 Sitter i "boa" hos mamma och pappa och försöker på något sätt att formulera ett examensarbete i svenskakursen. Jag har resten av terminen på mig, så egentligen ingen stress. Känner ändå att det är så svårt att formulera sig och få till en bra struktur. Det är annars något jag gillar och inte tycker är så svårt, men just idag känns det som om det inte riktigt blir som jag tänkt och det utsikten till trots. Den går verkligen inte att klaga på. Att skriva här borde gå lätt som en dans kan man tycke, men så är det inte riktigt. Vädret går förstås inte att klaga på, även om det är lite blåsigt här. En obäddad säng får ni också se idag, hoppas att ni klara av det eller frågan är väl mer om jag klarar av att visa det, jag som är så noga med sådant där.

Ha nu den bästa av dagar!




 

Inga kommentarer: