söndag 7 augusti 2022

Hanna Blixt

 Det senaste jag har läst var en mycket lättsam bok. Jag läste ganska mycket i början av sommaren, sedan har det blivit mindre och mindre.

Att sitta i mamma och pappas trädgård och läsa som jag gjorde förra veckan är inte så dåligt.

Galleriet vid havet av Hanna Blixt, tillhör kanske inte en av mina absoluta favoriter. Helt okej, men kanske inte så mycket mer än så. Egentligen hade den allt det jag gillar med böcker, så kanske var det jag som inte riktigt var på humör. kanske får jag pröva att läsa något mer av henne innan jag säger för mycket. Jag tyckte om naturbeskrivningarna, men vill på något sätt ändå ha mer. Det var samma med de relationer som fanns i boken, kändes som yta, jag ville lära känna dem bättre.

Hoppas att din söndag blir fantastisk!




Inga kommentarer: