torsdag 11 augusti 2022

Njuta av tystnaden

 När jag varit hemma själv några dagar, när maken jobbat. Har jag passat på att bara sitta tyst och bara njuta av hur lugnt det är. Nu är det förstås inte så att min make brukar vara särskilt stökig och högljudd, men det är annorlunda när man är hemma själv. Jag som är van vid stor familj och mycket ljud, vilket är något jag älskar och saknar mycket när inte barnen bor hemma längre, men någonstans försöker jag att njuta av och ta till vara på de kontraster som det blir. I dag skall jag börja jobba igen, så nu blir det nog inte så tyst och lugnt, men det är precis det som är det underbara med livet, lite av varje och att finna en lagom balans i det.

Ha nu en riktigt bra dag!

En bild från sommarens resa när vi bland annat besökte Örebro.



Inga kommentarer: