måndag 7 augusti 2023

Nu skall vi se

 Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag haft stora problem med datorer och annat. Datorn har fått ett så konstigt knackande ljud och vid lite googling kom jag fram till att det nog var hårddisken, så nu vågar jag inte använda datorn innan allt innehåll är sparat på ett USB-minne. Jag hade också många olika saker på datorn där telefonen inte riktigt räcker till. Nu tror jag att jag lyckats få med mig nödvändiga inloggningar och annat till ipaden, hoppas jag lyckas lägga in bilder här också. Så nu vet ni vad jag fixat med stora delar av förmiddagen. Lite handling av mat och tvätt efter nästan en vecka i husbilen har det också blivit. Middagen står i ugnen, så jag känner mig i fas med dagen.

Jag var ute i mitt växthus för att se hur det såg ut efter en vecka utan omsorg. Det märktes kan man säga, samtidigt så växte det så frodigt, gurkor stora och fina och några fick följa med in. Fina tomater fanns det också både mogna och de som inte kommit lika långt. Vindruvorna är inte riktigt klara och det kommer bli massor av dem, men kanske inte lika många som förra året. 

Ett besök på biblioteket där jag lånade och lämnade tillbaka en annan bok blev det också.





Inga kommentarer: