onsdag 5 september 2012

Färdig

Strykbrädan pimpad och klar.

11 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Så fin den blev, roligare att stryka när brädan är så fin, kram

Vitt för själen sa...

Jättefin blev den:)
Må så gott/ kram Sophia

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Hanna!
Vad fint strykbrädat blev. Jag har också ett småblommigt tyg på mitt, jag byter emellanåt för det blir ju ofta lite solkigt...
Kram Susanne

annika sa...

Det blev väldigt fin.
Ha en fin morgondag.

Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Jättefint Hanna...har du fått kuvertet i dag tro...kramis Gunilla

svart vitt och rött sa...

Strykbrädan är inte bland det första jag tänker på när något ska pimpas... den har varit i högsta prioritet här ganska länge men det blir aldrig av :-) Jag kommer nog att pimpa genom att köpa en helt ny :-)

Fågel Blå sa...

Så fint!"!!!!!
Kramar Kathrine

katha´s kortmakeri sa...

Så himla söt den blev. Var det knöligt eller något man ska ge sig på?
Ha de gott!
Kram Katha

Malin på pastill.nu sa...

Så fin! Vilken bra idé, det ska nog jag också göra :-)

Mycket annat & lite betong sa...

Så fint!
Det där är något jag skulle behöva göra, min ser för hemsk ut. Hur satte du fast tyget?
Jag köpte ett färdigt överdrag men det passade inte...

Kram Agneta

lavendel mio sa...

Oi, så fint det ble!
Nå skal jeg hente mitt gamle strykebrett som ligger i garasjen, tenke å kaste det på søppelfyllingen:)
Nå skal det pimpes;)
Klem Hanne