torsdag 6 september 2012

Så här gör du...

Hej!
har fått så mycket frågor om stykbrädan, så tänkte berätta hur jag gjorde.
Det var mycket enkelt och gick fort.
Jag klippte till en tygbit som var större än strykbrädan så det  att vika upp kanterna runt kanten på strykbrädan. Skruvade bort benen. Lade allt upp och ner med tyget underst, vek upp kanterna på tyget runt strykbrädan och satte fast det med häftpistolen. Jag hade först tagit bort det gamla tyget, men det tror jag inte att man behöver. Skruvade tillbaka benen vände tillbaka allt, klar!
Hanna

2 kommentarer:

Hannis sa...

Så smart och snyggt med strykbrädan!!
Det gillade jag=))

Kram Hannis

Fru Z sa...

Oj vilken kanonidé! Det skall jag minsann också ta mig ann att pröva på! Roligt att du lämnade ett fotspår hos mig, tack! Fin helg till dig*