tisdag 11 september 2012

Tisdag

Hade det inte varit för äldsta dottern...
När vi kom hem 17.30 från jobben hade hon lagat kvällsmat, duktiga tjejen, hemmagjord pizza.
För på tisdagar är här fullt upp.
En av de yngre döttrarna var hos kompis sedan var det vidare till fotboll för henne och mellan dottern, sonen hade skytte, äldsta tjejen kören...
Mamman var förstås tvungen att hinna med en runda på Loppisen bara öppet tisdag och lördag (tänk om jag missar något).
Bytt sängkläder och kört flera tvättmaskiner, nu sitter jag i soffan, bloggar och väntar på popcorn.
Kram
Hanna

 

9 kommentarer:

Johanna sa...

Tack för kommentaren hos mig! Blir så glad när nya bloggvänner hittar till mig:) Nu skll jag kika runt hos dig en stund!

Ha en mysig kväll,

Kram Johanna

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Vissa dagar är väldigt köriga, jag har också haft en fullbokad tisdag.

Kram Susanne

Photo by Maria sa...

Härligt med dotter som fixar maten en sådan körig dag..

Kram Mia

Skaparglädje sa...

Så skönt att maten var klar när du kom hem. Duktiga barn du har.
Kram!

Annas röda stol sa...

Ja loppis vill man inte missa. Ha en bra kväll./ Anna

Monica sa...

Så härligt med duktiga döttrar - jag vet!
Kram, Monica

A House With A View sa...

Låter som en hektiskt dag! Hääärligt att få sätta sig till bords och slippa göra maten - lovely!!

Kraaaaaaaaaam aka

Granne med Selma sa...

Tack för din snälla kommentar inne hos mig! En fin vecka önskar jag dig//Sussie

Himmel och Plättar sa...

Här händer det minsann en hel del bara man vänder ryggen till en stund :) Du verkar ha haft fullt upp med sylt och broderi och sömnad. Skönt att se att inte alla är så sega som jag har varit men jag skyller på förkylningen.

Ha en skön dag
kram Karina