söndag 9 september 2012

Rydal

Besök på Rydals museum.

9 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad kul med besök på museum! Jag älskar museum...
Jag kan inte så mycket om 10-gruppen, men det kanske du gör nu!

Ha en trevlig söndagskväll!

Kram
Petronella

Vita Falkens Lantliv sa...

Då var du ju nästan hemma hos mig:)

Kram Susanne

Fröken Grön sa...

Oj, det där ser ut att vara ett läckert ställe!
Önskar dig en fin söndagkväll.
/Anna-Karin

MårsArt sa...

Där hade jag gärna varit med!
Kram
Agneta

Jenny sa...

Hej Hanna,
Vad kul med besök på museum!

Ha en trevlig kommande vecka,

Kraam Jenny

Syster vit sa...

Tyger är alltid kul och även annat på museèr. Vad kreativ och händig du är. Ha en mysig Söndagskväll
Kram Liselott

Nyanser av vitt sa...

Coola tyger. Sov sött
Kram Agneta

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, där har jag nog varit nån gång, men det är hemskt länge sen, undrar om dom hade museum då. Det ser verkligen jättefint ut!
Agneta kram

Mamma C sa...

Kul med museumbesök ibland.
Kram Mamma C