torsdag 18 augusti 2022

Små saker

 När jag kom hem från jobbet, åt vi av fiskgratängen jag gjorde igår med dotterns goda sås. Sedan tog jag en ganska lång promenad samtidigt som jag pratade med en vän, så trevligt och roligt. Promenaden tog förstås längre tid än vanligt, eftersom jag också var tvungen att äta björnbär, mums. När jag började närma mig hemmet började det verkligen ösregna, så där så man blir riktigt, riktigt blöt. Jag ringde maken, som var ute och körde med bilen precis så han kom och hämtade mig. Tur kan man verkligen säga. I bilen berättar maken att vi glömt att vi hade bestämt att mellersta dottern skulle komma och laga Koreanskt idag, så nu stå hon i köket och håller på för fullt och ja, vi får äta mat två gånger i kväll, men vad gör väl det när det vankas Koreanskt.

Bilder kanske kommer sedan, vi  får se.


 

 


Inga kommentarer: