fredag 26 april 2019

Kväll!

Vilken rolig dag på jobbet. På eftermiddagen tog jag och en kollega hela klassen till en fotbollsplan i ett närliggande område och spelade brännboll, eftersom eleverna är väldigt unga hade de flesta aldrig spelat brännboll tidigare. Alla var super duktiga och förstod reglerna direkt.
Vilken eftermiddag.
Efter jobbet körde jag direkt till havet och badade solen sken och vinden var helt annorlunda än sist jag badade så havet var varmare, även om det förstås fortfarande är kallt. Helt underbart var det i alla fall.
Mellersta dottern kom hem från skolan och hade köpt presenter som jag skall ha med mig när jag skall på kalas till en tidigare elev på söndag som fyller 10 år, vilken tur. Jag har även blivit inbjuden till en musikal som en elev som jag har nu är med i samma eftermiddag, skall försöka hinna båda, men vi får se. Så mycket roliga saker, jag har verkligen tur.
I kväll har jag och maken grillat här hemma och fixat lite i trädgården. Yngsta dottern har inte kommit hem ännu, hon är och badar i havet med några klasskompisar och mellersta dottern är på jobbet.
Ta nu hand om din kväll!








Inga kommentarer: