lördag 6 april 2019

Till slut

Till slut kom då solen äntligen denna regniga lördag. Vi fick både åkt till återvinningen och maken fick skurat växthuset utvändigt. Jag tog det på insidan förra helgen.
I växthuset blommar tulpanerna så otroligt fint.

Tror vi får båda tjejerna hemma ikväll, det känns alltid så bra att veta var de är, yngsta dottern har även sin pojkvän här. Sedan är jag förstås samtidigt glad att de har kompisar och vänner. Bara det att jag har så svårt att sova när de inte är hemma. Förra helgen sov jag max sju timmar totalt på hela helgen, så denna helgen blir det definitivt mer. (som det ser ut nu).
Det är ett körande och hämtande hela kvällarna åt olika håll. Samtidigt var ett av våra äldre barn oftast hemma och då oroade jag mig för det, så aldrig blir jag nöjd.
Nu är det snart påsklov, får se hur många timmar det blir att sova hela den veckan för oss vuxna...
Skolveckor när allt är som vanligt är definitivt enklast.
Hanna


Inga kommentarer: